Se tot vorbeste pe net despre o eroare ciudata a Counter-Strike-ului. O eroare care blocheaza conexiunea serverului cu cea a clientului de Counter-Strike. Aceasta eroare provine, zic eu, de la engine-ul vechi al serverului de CS 1.6 si din cauza faptului ca se foloseste de UDP. E posibil ca in noile versiuni ale engine-ului sa se fi rezolvat partial aceasta problema. Totusi, o rezolvare a cl_flushentitypacket nu exista in totalitate, insa pot fi aduse cateva optimizari calculatorului sau schimbarea providerului de internet al serverului sau al clientului.
Ce inseamna CL_FlushEntityPacket ?
CL_FlushEntityPacket alaturi de ” You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow.” sunt erori de conexiune dintre calculatorul vostru si serverul pe care jucati.
Cum rezolv CL_FlushEntityPacket ?
1. Ca jucator de Counter-Strike (client)
Daca esti jucator poti rezolva CL_FlushEntityPacket asa:
- cel mai simplu este sa schimbi serverul sa vezi daca acesta nu are probleme – proasta configurare a pluginurilor, caderi masive de net, flood, etc.
- daca pe majoritatea serverelor, de la diferite firme de hosting, primesti aceasta eroare e clar ca problema este din partea ta. O scanare a calculatorului, o defragmentare de HDD si o defragmentare de registre sunt intotdeauna bine venite.
- beneficiezi de o conexiune la internet wireless sau prin usb stick (stick vodafone,stick RDS, etc). In cazul de fata nu pot sa-ti recomand decat sa-ti schimbi internetul.
- un admin ti-a dat destroy sau fuck off si ti-a modificat rate-urile. Pentru conexiuni proaste la internet recomand sa cititi articolul cum sa setez updaterate, cum setez cmdrate. Acolo veti afla explicit ce inseamna updaterate.
- ai prea multe programe in calculator care folosesc internetul deschise (torrent,download manager). Inchideti aceste programe si incercati sa optimizati putin calculatorul cu programe gen Win Manager sau TuneUp Utilities
2. Daca esti posesor de server de Counter-Strike eroarea CL_FlushEntityPacket se poate rezolva daca citesti randurile urmatoare:
- daca esti la o firma de hosting si majoritatea jucatorilor de pe server primesc aceasta eroare, verifica ce configuratie ai pe server. Foarte multe pluginuri dau eroarea Reliable channel overflow. Verificati pluginurile si, eventual, schimbati addons-ul.
- daca sunteti la o firma si primiti frecvent connection timeout si CL_FlushEntityPacket pe addons-ul default, fara alte pluginuri prost configurate, va recomand sa schimbati gazduirea cu o firma de hosting cs decenta. Daca este o firma din lista aceasta „firme de hosting cs care dau teapa clientilor” sigur nu veti avea un server performant.
- daca serverul este hostat acasa verificati sa nu aveti pierderi pe retea, verificati rutele celor care au eroarea, e posibil ca pe undeva sa fie un timeout.
- tot pentru cei cu serverul hostat acasa, pe windows, pot folosi tutorialul pasi pentru scaderea lagului pe serverul de cs 1.6.
- daca ai serverul hostat acasa, pe linux/ unix, nu prea ai ce optimizari sa faci, doar sa reduci numarul de pluginuri si sa pornesti cu screen serverul, daca nu faci asta inca.
Dupa cum vedeti sunt foarte multi de „daca”, nu este o solutie exacta pentru aceasta eroare, ci sunt cateva sfaturi de optimizare. Toate pentru ca „internetul nu sta niciodata” si niciodata n-o sa mearga la aceiasi parametrii.
Marius a zis
Am facut toate verificarile… am sunat si am facut tot felul de verificari si cu cei de la digi… la test de viteza am 990 MB download si tot cam atat upload. Am inlocuit toata fibra. Am reverificat echipamentele… am scanat, defragmentat, dezinstalat si reinstalat.. primesc aceeasi eroare. Care este rezolvarea?
Yamasha a zis
Pierderi pe rețea sunt sau cu serverul pe care te joci?